1 OP 1 KICKSTART SESSIE

_

VOOR ONLINE ONDERNEMERS

MET GROEI AMBITIE

Ben jij online ondernemer geworden vanuit een keiharde passie en ambitie voor financiële en persoonlijke vrijheid?

Maar.. merk je dat die vrijheid nu ver weg voelt?

Je bent keihard aan het knallen en je bedrijf groeit en groeit, maar daardoor merk je dat jij als ondernemer overloopt door alle taken die opgepakt moeten worden. Dat was niet hoe je het voor ogen had.

Je wilt minder tijd kwijt zijn aan alle randzaken binnen je bedrijf. Hoe mooi zou het zijn als je tijd overhoudt om die toffe ideeën uit te werken, tijd om even helemaal aan jezelf en/of je gezin te besteden.

Misschien herken je dit?

$

Je wilt groeien met je bedrijf, maar omdat je midden in je bedrijf zit is het steeds lastiger om alle taken te overzien.

$

Je hebt behoefte aan een sparringpartner die meedenkt over jouw bedrijf en oplossingen aanreikt voor jouw knelpunten

$

Je ervaart geen vrijheid meer in je bedrijf.

$

Je verliest steeds meer het overzicht en ervaart heel veel stress

$

Aan het einde van de dag heb je het onbevredigende gevoel dat je veel meer to-do’s had kunnen afstrepen.

$

Je wordt dagelijks opgeslokt door alle randzaken die je nog steeds handmatig doet. Meer automatiseren is de oplossing, maar welke tools gebruik je dan?

$

Je hebt zoveel te gekke ideeën, maar ze ook daadwerkelijk uitvoeren lukt je gewoon niet.

Dit kan anders!

Ik zie veel ondernemers die heel veel klanten ontzettend goed helpen, maar zelf de grip verliezen op hun eigen bedrijf. Ze doen nog veel randzaken en taken handmatig zelf, waardoor ze ontzettend veel tijd kwijt zijn hieraan en het overzicht kwijt raken.

Het resultaat hiervan is heel veel stress. Maar er is een limiet aan wat je zelfstandig kunt doen. Als eerdergenoemde herkenbaar is, is het tijd om actie te ondernemen. Om het niet langer allemaal alleen te doen, maar meer te automatiseren en te optimaliseren met de juiste hulp.

Heb jij ook een diep verlangen naar meer overzicht in je bedrijf en duidelijk krijgen welke taken je niet zelf hoeft te doen. Duidelijk krijgen wat geautomatiseerd kan worden en te bekijken of er taken zijn die door iemand anders gedaan kunnen worden?

We doen samen een deep dive in jouw business en sparren over het efficiënt runnen van jouw business, zodat jij tijd overhoudt voor meer financiële en persoonlijke vrijheid.

De kickstart sessie is speciaal voor jou als online ondernemer als:

$

Jij niet een volledig traject of adviesplan wilt, maar goede tips waar je direct mee aan de slag kan

$

Je wilt weten wat je kunt automatiseren om nog efficiënter te werken

$

Meer rust en overzicht wilt in je bedrijf

$

Je afvraagt of taken uitbesteden nu het juiste moment is

$

Ruimte in je agenda wilt om nieuwe ideeën uit te werken en uit te voeren

$

Jij graag je processen wilt optimaliseren en op korte termijn in minder tijd meer voor elkaar wilt krijgen

$

Jij behoefte hebt om een paar efficiëntie problemen op te lossen en graag wilt sparren

Wat gaan we doen tijdens

de kickstart sessie?

In 3 uur geef ik jou tips & tricks hoe je efficiënter kunt werken, kijken we naar jouw planning en wat je kunt automatiseren, zodat jij tijd overhoudt voor nieuwe ideeën, het groeien van je bedrijf en een privé leven.

 Tijdens deze 3 uur tunen we in op:

★ Waar jij nu tegenaan loopt;

★ Wat je graag anders wilt doen;

★ Jouw planning en to-do lijst;

★ Wat je kunt automatiseringen;

★ Of je bepaalde taken nog zelf moet blijven doen of beter kunt uitbesteden aan een professional

Door met jou in gesprek te gaan en vragen te stellen constateer ik ook vaak dingen waar jezelf nog niet aan gedacht hebt.

De investering voor deze kickstart is € 347,-

Na de kickstart sessie:

 

$

Weet je hoe je beter kunt plannen en maak je een grote efficiëntieslag.

$

Heb je ruimte over in je agenda, zodat je weer meer tijd hebt voor jouw (potentiele) klanten.

$

Weet je wat je kunt automatiseren en zet jij jouw ideeën om in concrete plannen.

$

Weet je of uitbesteden nu het moment is of niet.

$

Heb jij weer nieuwe energie om verder aan je bedrijf te bouwen.

Barbara is bij ons een tijdje als PA een ongelofelijk professionele, vrolijke en betrouwbare interim kracht geweest. Ze is enorm efficiënt, werkt snel en onafhankelijk en je kan erop vertrouwen dat ze de projecten die ze onder haar hoede heeft tot een succesvol einde brengt.

Yrja Danner

Managing Director at Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum BV

Barbara Strooker heeft ons als tijdelijke collega echt uit de brand geholpen. Ze is een prettige, hartelijke personal én virtual assistant, collegiaal en vrolijk, en zeer efficiënt!

Maaike le Noble

Managing Director at Meulenhoff Boekerij

Barbara heeft ons bij Safe-iD, als VA geassisteerd in een periode waarin het echt nodig was om overzicht en rust te creëren in ‘Office Support’ en ‘Management assistentie’. Dat is gelukt. Vooral het denken vanuit structuur en proces om zaken niet eenmalig, maar structureel in goede banen te leiden is haar kracht. En, zoals een goed VA betaamt, heeft ze geholpen keuzes te maken en dingen op te pakken. Daarnaast beleek Barbara leergierig om haar kennis en ervaring verder te ontwikkelen.

Erik Simons

Commercieel Management bij Safe-iD

Laat mij je helpen zodat je meer ruimte in je hoofd krijgt om nieuwe plannen uit te werken.

Na de kickstart sessie heb je meer overzicht in je planning, weet je welke taken geautomatiseerd kunnen worden en krijg je meer ruimte in je agenda.

Denk je na over uitbesteden van bepaalde taken. Ik geef jou eerlijk antwoord of dit nu verstandig is of dat door een efficiëntie slag in je agenda dit nu niet nodig is.

Klein

WIE BEN IK….

Ik ben Barbara, jouw sparringpartner op het gebied van efficiëntie, automatisering en opschalen. Mijn allereerste serieuze baan was op het hoofdkantoor van een grote bank.

Planning was altijd al een van mijn sterke kanten. Ik maakte binnen de bank snel de volgende stappen in mijn carrière en was betrokken bij grote projecten binnen de organisatie. Deed de planning, hield deadlines in de gaten, zag wat de volgende stappen binnen het project waren en richten mij op efficiënter werken.

Op een gegeven moment voelde ik steeds meer de behoefte om meer vrijheid te ervaren. Dit was het startpunt om mijn eigen bedrijf. In 2019 is Strooker Office Support opgericht en doe ik wat ik het allerleukste vind. Dat is online ondernemers helpen met de groei van hun bedrijf.

Ik zie steeds meer ondernemers die heel goed zijn in hun vak, maar overwhelmed raken door alles wat komt kijken bij het ondernemen. Hier wilde ik iets mee doen!

Het allermooiste vind ik het meedenken met jouw bedrijf.

Vaak doe je bepaalde dingen al jaren op dezelfde manier. Je weet dat het efficiënter kan, maar vraagt je af hoe? Hoe zou het zijn als je met iemand met ervaring van gedachten kunt wisselen. Iemand die met een frisse blik naar jouw bedrijf kijkt? Ik kan dit samen met jou doen!

Ondernemers werken vaak met systemen die ze zijn aangeraden of omdat ze daar al jaren mee werken. Ze hebben geen tijd om verder uit te zoeken of er misschien efficiëntere systemen zijn. Ze laten het maar zo. Dit is natuurlijk zonde. Door gebruik te maken van de juiste systemen zal je bedrijf groeien.

Door samen in gesprek te gaan en naar jou te luisteren, komen we bij jouw pijnpunten. Samen gaan we aan de slag om te bekijken hoe we dingen kunnen verbeteren of anders kunnen inrichten. Hiermee maak je op korte termijn al een efficientie slag.

Zullen we er samen voor gaan?

Denk je dat de kickstart sessie iets voor jou is en wil je met mij aan de slag? Vraag dan een match call aan via onderstaande formulier. Zo kunnen we kennismaken en kijken of de kickstart sessie voor jou de juiste stap is om verder te groeien.

Het is volledig vrijblijvend en kijken puur of ik je kan helpen. Als dat niet zo is zeg ik het ook eerlijk tegen je.

5 + 13 =

www.strookerofficesupport.nl

Ereprijsweg 3

1861 XL Bergen NH

 

KvK: 75408244

BTW: NL002070880B24

CONTACT OPNEMEN

JURIDISCH

Privacyverklaring

Algemene Voorwaarden

CONNECT MET MIJ